مکالمه انگلیسی در مورد باران
تبليغات
تبليغات
تبليغات
تبليغات
تبليغات
مکالمه انگلیسی در مورد باران
دسته بندي : مکالمات,,
  • بازديد : (1301)

It is raining cats and dogs today 

 

؟ Stephen : Wow , you look like a drowned rat ! Did n't you know there 's a thunderstorm today

Justine : I knew there would be a shower , but I did n't realize it would rain cats and dogs today

. Stephen : Well , you 'd better take a hot shower right now , or you 'll catch a cold

Justine : I know . I do n't want to get sick , especially during finals week

 

ترجمه فارسی

 

 مثل سیل بارون میاد.

 

Stephen: وای شما شبیه موش آب کشیده شدید!شما نمی دانستید امروز رعد و برق می آید.

 Justine : من فکر کردم نم نم باران  میاد ، اما من نفهمیدم امروز مثل سیل باران میاد.

Stephen: خوب، شما بهتر است دوش گرم بگیرید در غیر این صورت شما سرما می خورید.

Justine : من می دانم . من نمی خواهم به خصوص  در اواخر هفته  بیمار شوم.


نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت18:27---10 شهريور 1392
ممنون . مفید و کارآمد بود


awsa
ساعت18:24---10 شهريور 1392
بیا اومد ؟

پاسارگاد
ساعت14:44---10 شهريور 1392
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: